Lehdistötiedote: Rahoituskierros 2022

Diffo Solutions Oy keräsi 600 000 euron rahoituksen

Oululainen teknologiayritys Diffo Solutions Oy on kerännyt 600 000 euron rahoituksen. Rahoittajina toimivat yhtiön nykyiset osakkeenomistajat, suomalaiset enkelisijoittajat ja Business Finland.

Rahoituksen avulla yhtiö jatkaa Diffo Platform alustansa kehitystä.

”Uuden rahoituksen turvin pystymme jatkamaan kuljetusalan digitalisoimista ja kannattavuuden parantamista. Viimeisen vuoden aikana olemme huomanneet, kuinka oikealla tiedolla on mahdollistaa parantaa merkittävästi kuljetusyritysten tehokkuutta, mikä näkyy sekä parempana kannattavuutena, että pienempinä päästöinä. Panostammekin jatkossa uusien rajapintojen ja toiminnallisuuksien kehittämiseen, jotta voimme palvella asiakkaitamme ja sidosryhmiä entistä paremmin”, toimitusjohtaja Timo Pernu kertoo.

”Kehitettävien ominaisuuksien avulla pystymme entistä laajemmin yhdistämään eri tietolähteiden dataa. Tämä tarkoittaa asiakkaille myös pienentyneitä kustannuksia, kun esimerkiksi ajoneuvojen data yhdistetään suoran ajoneuvovalmistajien tiedoista, eikä ulkoisia laitteita enää tarvita. Olemme saaneet yhteistyön käyntiin suurimpien ajoneuvovalmistajien kanssa, jolloin voimme tarjota laitevapaan ratkaisun operatiivisen suoristuskyvyn ja kannattavuuden hallintaan”, kertoo yrityksen toinen perustaja Matias Kylätie

Diffo Solutions Oy:n kehittämä Diffo Platform on laitevapaa ratkaisu kuljetusalan yrityksille oman kaluston kustannusten, kannattavuuden ja päästöjen hallintaan. Diffon avulla kuljetusyritykset pystyvät parantamaan kannattavuuttaan jopa 3 prosenttiyksikköä.

Lisätietoja

Timo Pernu, toimitusjohtaja Diffo Solutions Oy, timo@diffosolutions.com, +358 40 024 9495

Avaa Whatsapp
Haluatko tietää lisää?
Hei!
Kuinka voimme olla avuksi?
Avaa alla olevasta napista WhatsApp ja keskustele kanssamme.